fbpx

Majówka na Djerbie – krokodyle i Gwiezdne Wojny.

Djerba – Kwiecień/Maj 2024

Autor: Seb

Wizyta na wyspie Djerba była niezapomnianym doświadczeniem, które na zawsze pozostanie w mojej pamięci. W grupie 90 osób odkrywaliśmy uroki tej magicznej wyspy, bogatej w historię, kulturę i niezwykłe krajobrazy. Pierwszego dnia naszej przygody udaliśmy się na zwiedzanie Djerbahood, fascynującego miasteczka murali, gdzie ulice i ściany domów były dosłownie płótnem dla artystycznych wyobrażeń.

Spacerując po jego uliczkach, mieliśmy okazję podziwiać unikalne dzieła sztuki, które ozdabiały nie tylko ściany domów, ale także uliczki i sklepy. Każdy mur przekazywał swoją historię i kulturę, tworząc niepowtarzalną atmosferę. Wśród kolorowych murali, czuliśmy się jak w świecie sztuki na wolności. Następnie odwiedziliśmy farmę krokodyli, gdzie mogliśmy przyjrzeć się tym fascynującym stworzeniom z bliska. Miejsce gdzie w ciepłym klimacie i stworzonych dla nich stawach – wygrzewa się ok 600 krokodyli a także kilka żółwi i tropikalnych gadów.

Drugiego dnia wybraliśmy się na ekscytującą wycieczkę na Saharę, podróżując po rzymskiej drodze w kierunku oazy Ksar Giliane. Tam mieliśmy okazję zanurzyć się w gorących źródłach, przejechać się quadami po pustyni, dotrzeć do ruin fortu pośrodku piasków. Chętni mogli odbyć krótki spacer na wielbłądzie. Lunch w berberyjskiej restauracji na skraju wydm był prawdziwym kulinarznym przeżyciem.

Kolejnego dnia wyruszyliśmy na prywatną wyprawę statkiem pirackim na wyspę różowych flamingów. Podczas zabawy w rytm pirackich dźwięków nie brakowało uśmiechów na naszych twarzach a i odrobina rumu uprzyjemniła podróż. W trakcie rejsu zatrzymaliśmy się na pysznym lunchu w pirackim szałasie, kontynuując nasze pirackie przygody.

Nie mogło się również odbyć bez przejażdżki quadami po bezdrożach i plażach Djerby. Nasz przewodnik sprawił ze wyprawa nie była tylko nudną przejażdżką. Nie wszyscy wrócili z niej w czystych ciuchach.

Oprócz wycieczek które odbyliśmy także nasz hotel oferował wiele atrakcji i animacji. Wieczorne dyskoteki, dodatkowo umilały nam czas. Wspaniała atmosfera, przyjazni ludzie i pyszne jedzenie sprawiły, że nasz pobyt na Djerbie był niezwykle relaksujący i pełen niezapomnianych wrażeń.

Jak zwykle na naszych wyprawach, wszyscy wyruszyliśmy na nie solo – wróciliśmy z gromadą nowych znajomości a i niekiedy przyjaźni.

Wyjazdy 2023

Zobacz video z naszych wyjazdów w 2023.

Zobacz migawki z naszych wyjazdów na Sylwestra do Egiptu jak również wakacje w Tunezji, na Maderze, greckich wyspach – Zakynthos, Krecie czy Kefalonii oraz ze zlotu 70 singli w Turcji.