fbpx

Kefalonia w rytmie siga siga.

Kefalonia – Wrzesień 2023

Autor: Justyna

Kocham Grecję, a greckie wakacje w doborowym towarzystwie jeszcze bardziej.  Ja i 27 obcych sobie osób „dało sobie szansę” (to hasło naszego wyjazdu!)  i przeżyło jedne z najlepszych wakacji w swoim życiu.

Eksplorowaliśmy wyspę drogą morską, wynajętymi autami, a niektórzy nawet pekaesem:) W dobrych nastrojach i w rytm piosenki „ Klapki Najka” podziwialiśmy widoki na plaże Myrthos, urocze Asos i bajkowe Fiscardo. Mieliśmy też okazję popływać łódką w niesamowitej jaskini Melissani gdzie wpadające do wody światło słoneczne tworzy magiczny klimat. Dopisała też sekcja trekkingowa i kilku śmiałków wspięło się na górę Ainos – najwyższy szczyt  wyspy. Udało się nam też posmakować lokalnych trunków w przydrożnej winiarni. Cześć ekipy wybrała się również na pobliskie Zakhynos oraz mityczną Itakę. Podczas ostatniej atrakcji czyli rejsu po kefalońskich plażach śpiewaliśmy polskie szlagiery, a dla zdrowia i urody zażywaliśmy kąpieli błotnych.

Zerknijcie również na wspomnienia z tej podróży nagrane przez jednego z uczestników.

Żal było wyjeżdżać bo im więcej czasu spędzaliśmy ze sobą to tym lepiej się bawiliśmy! Każdy z nas żegnając się mówił: Do zobaczenia i czuje, że tak będzie. Do następnego razu!